torsdag 29. september 2011

onsdag

heihå. her går nu dagan. må innrømme at det er mye opp og ned, dager hvor jeg føler alt er bare bra, og kanskje kvelden er ganske trist. igår var hvertfall en sånn dag, idag var myyye bedre. snakka også med vfar idag, litt sånn "dyp" samtale om alt som har skjedd i det siste. ah familien her er sååå bra. null problemer med de hittil.

sååå, det gikk akkurat opp for meg at dette må være verdens kjedeligste blogg...haha. føler jeg skriver litt likegyldig til tider, og med null bilder og div. jaja, life of an exchangestudent, i guess. haha, nei, egentlig ikke, for livet er er jo liksom ment å være mye mer spennende enn hjemme. men jeg føler jeg glemmer alt jeg gjør. vel, denne helga var bra, og det tror jeg neste blir også. mye som skjer her i huset samt skole gjør at dagene går riiimelig fort. tuller ikke når jeg sier at her flyyyr dagene forbi altså. alt skjer så fort, etter skolen er det lekser og kanskje trening før middag.

uansett. liten oppdatering før helga bare, muligens jeg lager et innelgg med bilder! haha, skal tenke på det.
kleeem fra meg.

(glee!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar