fredag 23. september 2011

bokstavelig talt SEN oppdatering

stikker en liten tur innom for å si hei, jeg lever. mye som foregår, eller, jeg er vel egentlig for lat til å gidde å skrive når jeg først har ledig tid. liker bedre å se på tv, dessverre. beklager det.

uansett, kl er 23.36 og jeg er ikke trøtt selv om jeg burde være det. idag har vært en grei dag, fikk gjort unna lekser og litt øving, så soccer practice fra 5-30 til 7, også pizza med utv.studentene. kan lage et eget innlegg om skolen senere, er en del å prate om. så ellers går det fint, igår ble jeg kjempeglad da jeg kom hjem og fant pakke fra Norge! så nå ha jeg sjokolade og leverpostei, haha:) favoritter, helt klart.

uansett, kort inlegg, kommer sterkere tilbake til helga! til da,
hejdååå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar