tirsdag 27. september 2011

no hay nadie como tu

heisann. trenger en liten pause fra leksene. å, som jeg hater å gjøre lekser. vet ikke hva det er, men motivasjonen min er borte. finner den ikke igjen noen steder. har mattelekser hveeer dag og det er så kjedelig. gjør algebra...ja. teoretisk matte er ikke det jeg liker best, dessverre. jeg klarer oppgavene, men øynene mine blir trøtte ved å se en ligning. kanskje idag bare er en sånn dag.

nja, uansett, fikk tilbake en mattetest idag og jeg fikk B+. og vet dere? fordi jeg ikke hadde pussa ut to svar ordentlig fikk jeg to ekstra feil, og da kg sa der til lærern kunne han ikke gjøre noe med det!? "its only 6points..." hadde fått A om den dumme dataen kunne lese bedre. testene ser nemlig slik ut (har som regel multiple choice)

så ja. helga var bra! football-game på fredag som terra nova vant, så fogfest (litt som årnesdagene) og middag hos et vennepar (+ping pong og biljard) og masse mat før, og på søndag var det GREAT AMERICA! fornøyelsespark, så det var en braaa helg!

japp. noen som kan gjette hva tittelen betyr? uten å bruke google translate?
leksene kaller. hejdå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar