tirsdag 4. oktober 2011

lekser.....

akkurat når i føler at du har kontroll på alt, så raser det sammen. forrige uke var ikke så ille med lekser, men så kom helga og alt jeg gjorde var i ett sett og jeg følte jeg var like sliten etter helga som før. uansett. og i helga gjorde jeg ikke såå mye lekser heller. Idag ar jeg syk og borte fra skolen, og imorra kommer til å bli en fæl dag. gikk glipp av tre prøver idag og har presentasjon om Norge med finn og christine kl sju imorra(utv greie, IKKE frivillig akkurat...)så venter presentasjon i historie, muligens ta prøve i biologi (som var idag), spansk prøve(som
Var idag) engelsk, har to vocab tester som jeg ikke har tatt, og har vel egentlig matte lekser også som jeg ikke har gjort. PE(gym) er vel det eneste faget som ikke har lekser, men når jeg tenker meg om må jeg skrive et tosidig ark der jeg summerer en artikkel om helse/sport fordi jeg var borte idag.
livet dere...det forsvant. det er på slike dager jeg bare har lyst til å legge meg i senga og gråte og sove og ønske jeg var hjemme. dessverre. snakket med skolepsykologen forrige fredag og det var bra. jeg må bare godta at det er "ups and downs" her borte. 10 måneder er jo egentlig ikke lenge, men på en annen måte så er det faktisk det.

uff, nei. om jeg skal gå college her borte vet jeg nå ikke, med mindre det er annerledes enn High School. Nytter ikke å klage her om du har flere prøver på en dag. nok om skole.

Helga var bra. Fredag så vi på film etter skolen, så dro vi å så volleyball kamp på skolen, deretter lagde jeg, molly og christine cookies her hjemme og så løvenes konge! var så koselig atte. Lørdag: skype, så jobbe med historie prosjekt med Melissa og sara, så "shopping" med Tammy og eric, før vi dro på smores party hos ms.jenkins og finn og mange andre utv studenter. Så ja. Søndag: tidlig opp(typ 7) for å dra på fotballkamp i sunnyvale(1time unna). Ble 3-3 etter at vi Leda heeele kampen nesten...ah ble så sur og skuffa. Meeen så dro vi hjem og rett på surfing!!! Ah surfing er så fett! Elsker det. Klarte tilogmed og "catche" min egen bølge, altså starte helt av meg selv og bare stå på brettet heelt inn. Morsom opplevelse, det er helt sikkert.

nåå skal jeg forberede meg litt mentalt før morgendagen. Gleder meg til denne uka er over jeg. Verre er det å tenke på at dere har høstferie der hjemme!!! nei, vil ikke tenke på det engang. Vel, kommer tilbake når jeg har mer fornuftig å si og når jeg ikke drukner i lekser og prøver.

over og ut.
(fin solnedgang da)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar