onsdag 31. august 2011

uffdameg

grunnen til tittelen er litt morsom. i helga var jeg i bursdag nord for SF, i novato(var forresten kjempevarmt der), og vfar sin familie er norske et sted uti der. de har blant annet spist "lefsa" som de så fint kaller det, så de lurte på om jeg visste hva det var fornoe. og det gjorde jeg jo selvfølgelig. og de lurte også på om vi sa "uffda" og "uffdameg" når noe gikk galt. haha, si det for deg selv med amerikansk aksent, du. gankse morsomt. først trodde de det var banning....men over til noe annet.

dette er meg atm:


















hehe. søt som alltid. nydusja og fin da, om dere ikke så det.

mens dette, dere, er et litt mer flatterende bilde. ikke mye, men litt. skjønnhet har sine begrensinger.


















så klart er jeg sarkastisk og ironisk og alt det der. grunnen til å legge ved slike fine bilder av meg er nettopp for at dere skal få dere en god latter, så der kan dere se, jeg tenker ikke bare på meg selv heller.
ja, det var tull.

uansett da, noe nytt som har skjedd lurer du kanskje?
ja det skal jeg si deg. ikke mye. husker ikke når jeg sist skrev en gang jeg. forrige uke en gang?
uansett, forrige uke var jeg på tennistrening og fotballtrening. begge deler var slitsomt, men det trengs.
her spiser man det man vil, når man vil. ingen ser stygt på deg eller sier ifra om du tar deg en neve sjokolade eller en pose potetgull. de spør heller om de kan få. de selger potetgull i kantina på skolen.....
say no more. de har også pizza og brus og sånt. kan vel egentlig ikke uttale meg så mye om det siden jeg ikke har stått tjue minutter i kø for en brus enda. frister liksom ikke.

ja. sporer litt av her... fotball ja! det var gøy, selv om formen, ballkontrollen og stort sett alt har set sine bedre dager, men tror og håper jeg skal komme meg sånn ca tilbake. dessuten spiller jeg på et lag utenfor skolen nå, og det er bra trening før skolelaget starter opp, for det er veldig konkuranse-aktig. competitive, som det heter. da blir det treninger hver dag etter skolen med kamper i helger. fullt kjør. så ja.

ellers. skolen tar sin tid. dagene begynner å bli hverdag nå. står opp ca 7, drar hjemmefra tidligst 7.30, enten buss eller blir kjørt, skolen starter 07.58. alle timene varer 54 min tror jeg, også er det 6 min passing, dvs pause, der du nærmest må løpe til din neste time om de er langt fra hverandre pluss at du må hente bøker i det FINE skapet som aldri låser seg opp ordentlig..... ja. 12.10 er det lunsj i 35 min ellernoe sånt, så er det to timr til før skolen slutter 2.45. annenhver mandag ca er det collaboration day, da slutter vi tidligere og timene er kortere og ikknoe SSR. SSR er et kvarter med lesing......ja. det var vi hver dag før 3.time. og timeplanen roterer, så du har aldri en lik dag på en uke. noe som er greit forsåvidt.

forresten, på mandag har vi fri! laborday, så vi skal ha langhelg hos vmor sin mamma med feiring av enda flere bursdager! dessuten er det visst kjempevarmt der, og en innsjø/elv, så det blir nok en fin helg med sol, mat og familien. hehehe, mat, eneste jeg tenker på om dagen egentlig......americans uknow.

noe dere lurer på? ikke at jeg kommer til å svare med en gang, men om dere har spørmsål, fyr løs. så skal jeg vurdere å svare, hvertfall. hehehehhe neida. joda. neida...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar