onsdag 24. august 2011

oppdatering

heisann ja.
helga var utrolig bra! fredag var jeg syk så så tv hele dagen og sov og så mer tv på kvelden...
lørdag var det surfing! herre min hatt, det var så utrolig gøy. totally asm(awesome...)! jeg, christine og finn ble team norway med egen instruktør og alt, og vi var best. no kidding. klarte til og med å STÅ på brettet i en BØLGE altså. og det er ikke så lett som det ser ut som. så vi har allerede bestemt oss for at det skal vi gjøre igjen! yeah. tærne mine liker det ikke da, de var gule/hvite etter to min og jeg kunne ikke føle dem. men det er verdt det! på kvelden dro vi på bowling og pizza med christine og finns sine familier, guess what, JEG VANT! begge gangene! hehe, jeg sa til alle at jeg var dårlig, også bare BOOM vant jeg. på kvelden så vi film og hadde popcorn. så det var en fin lørdag. søndag skypa jeg, også dro vi tli et sted med butikker(...) og jeg kjøpte fotballutstyr! til serr 120 dollar, typ 600 kr ellernoe. er fortsatt sjokka over hvor billig det er her.

igår derimot, altså mandag, var en...rar dag. mattelærern var "sur"(sitt vanlige jeg med andre ord) og han tar ikke sp mye hensyn og ga oss lekser til hver dag fram til torsdag hvor det skulle være prøve. og skoleskapene....vel, de er kompliserte, og jeg tror jeg spurte om hjelp HVER gang jeg skulle åpne skapet mitt. var på tennistrening og fikk skryt da, fordi det var første gangen og de synes jeg var flink, så det var jo noe positivt. så på kvelden ble det bare for mye og tårene rant og ja...jeg blir sliten! måtte oversette alt hele tiden tar på, og det å føle seg helt forvirra når det kommer til hvor du skal neste time, og at du ikke får opp skapet med bøkene... så på kvelden gråt jeg, og det var faktisk kjempegodt. rart å si det, men følte meg så mye bedre etter det, og våkna opp idag og tenkte ny dag, nye muligheter. noe kanskje mange glemmer er at et utvekslingsår har både oppturer og nedturer. jeg tenkte hvertfall ikke så mye på det, og det er hardere enn jeg hadde trodd. men det blir bedre! forhåpentligvis.

idag var derimot en MYE bedre dag. fikk endelig til å åpne skapene mine, jubler hver gang det skjer. gikk til rådgiver og fikk bytta matten også, fordi jeg takler ikke så mye nye greier og en sur lærer hele tiden. så derfor kan det hende denne klassen blir FOR lett, men den tid den sorg. får se hva som skjer. ble også intervjua av skoleavisa idag, haha.. ja. og jeg og christine traff noen jenter i lunsjen som vi lærte bort norsk til, haha det var så gøy å høre de si "du er søt" og "herregud" og sånne ting. var også tennis trening idag, og den gikk fint, og etter en liten tur hjemmom dro jeg og vmor til footballfielden på skolen og så et jentefotball-lag trene. så skal trene med de på torsdag! det blir gøy tror jeg:)

planene for helga vet jeg ikke enda. fredag er det hvertfall giants-game! baseball altså, laget fra san francisco. så det blir nok en braaa opplevelse.
dette har jeg forresten på nattbordet mitt:



















minnebok fra trine lise og bilder av meg og fam(som vfam har laget til meg)
+ en del annet rot....som vanllg.

pluss, her er senga mi
den duger, den er større en den ser ut som faktisk, og fin og mjuk og god. 

anyways. ikke så mye mer å meddele. når jeg først setter meg ned å skal skrive et innelgg, glemmer jeg liksom alt som har skjedd og sånt. så beklager for det, men dette surrehuet her klarer ikke bedre. noe dere savner, skrik ut.

stoooor klem fra ameriiiiiika.

1 kommentar:

  1. Synd du hadde en ganske tung dag, men sånn er det.. Du får se videre! Veldig hyggelig med oppdatering! Klem fra meg <3 (anette) ilu :*

    SvarSlett