mandag 15. august 2011

heihå

jadda, siden fredag har det skjedd ting. dessuten ble ikke fredag så ille som jeg trodde heller.
siden sist har jeg:

  • spist!! 
  • vært i san francisco
  • spist smores (marshmellows, sjokolade og kjeks klint sammen)
  • møtt to norske utvekslingsstudenter
  • sett skolen og fiksa fag
  • spist en stoor oreo-is
  • møtt noen av mollys venner
ja. sikkert mer også, men husker ikke jeg. idag er det mandag og vi er alene hjemme. så vet ikke helt hva vi skal idag. molly har gjort lekser hver dag siden jeg kom hit, stakar, haha. lekser i sommerferien! hvor sjukt ekke det. 

anydude. jeg møtte iec'en min isabel igår da. noen av reglene her er litt....drøye. men. har visstnok EN time per uke til å snakke med dere i norge. iknow. særlig at det går... 

joda. her er noen bilder forresten




















velkomstplakat, pacifica, alcatraz, og pier 39.
forresten, skolen starter onsdag! så ja. 

over og ut, ebz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar