tirsdag 22. mai 2012

teller ned timer

klokka er halv ti mandag 21 mai. det er under 24 timer til mamma, pappa og gutta lander på amerikansk jord. det er helt absurd, dagen kom så plutselig. når jeg var langt nede, brukte jeg å tenke på 22.mai som motivasjon. imorgen er dagen her.

jeg har så utrolig blandede følelser for tiden. jeg vil hjem, men jeg vil ikke hjem. på mange måter hadde det vært helt fantastisk om jeg kunne kombinert begge to, men jeg vet at det
1. ikke er mulig, og
2. det blir ikke det samme hvis begge to er blandet sammen og ikke er hver for seg, om det gir mening?

jeg vet jeg har sagt det før. men det er vanskelig å ikke ta det opp når det er de eneste som surrer rundt i hodet mitt.

over til noe annet. lørdagen som var hadde vi senior ball/ prom!! det var en skikkelig amerikansk opplevelse, det er sikkert. fancy hotell, lange ballkjoler og limo og alt som hører til. jeg legger ut bilder når jeg får de av amelie:)

ok dere kan få ett da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar