fredag 25. mai 2012

komplett! ...eller ikke

mamma, pappa & gutta er her. I USA, I pacifica. Det er så utrolig rart, men samtidig veldig deilig!! Det var en ubeskrivelig følelse å se de igjen på flyplassen. Nesten 10 måneder uten hverandre (sett bort ifra skype..).

Jeg merker jeg har vanskeligheter med å uttrykke følelsene mine ordentlig. Det er så blanda, jeg skal dra fra venner og vertsfamilie og samtidig skal jeg hjem til Norge. Jeg vil dra, jeg vil hjem, Mb jeg vil bli også...

Jeg kommer til å savne vennene mine utrolig mye, spesielt Caroline, Sara, og Melissa. Også Natasha, Rebecca, Samantha, Athena, Sophie, Dominique... Mange som jeg kanskje aldri ser igjen. Det er ikke så lett å bare føle glede når det er så mange man er glad i som man skal reise ifra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar