søndag 6. mai 2012

CINCO DE MAYO

Prom-kjole er i boks. Skolen er ferdig om drøye tre uker, været er bra og familien kommer om to uker. life is good!

Jeg kan poste bilde av kjolen senere, fordi jeg rett og slett glemte det før jeg ga den til sydama som skal legge den opp. Ingen overraskelse at kjolen så klart var litt lang...Haha.

Idag hadde vi fotball kamp en halvtimes tid unna i Redwood City. Vi vant 2-0, hadde en innbytter, og jeg LOVER dere, det var over 30+ utpå banen... Varmt var det hvertfall! Etter det hjalp jeg Caroline med å finne hennes prom kjole, hun endte opp med en fiin, lilla og lang en, så nå er vi begge klare.

Imorra drar vi ned til Santa Cruz. vi skal ha vårt aller siste utvekslingsmøte! Det blir nok litt rart... Men gøy blir det hvertfall. Har det alltid bra med disse folka! Forresten, jeg var litt skuffa fordi det er/var Norwegian Festival i San Francisco denne helga, og jeg kunne ikke dra idag og imorra er jeg også borte. Christine dro og sa hun hadde det veldig bra, så det gjorde det ikkenoe bedre.. Neida. Men det hadde vært kult å vært der!

Noen bilder fra Coldplay konserten forrige helg;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar