onsdag 9. mai 2012

MIXED FEELINGS

Det kommer til å bli trist å dra. Jeg snakker med vennenene mine her borte, og de sier de kommer til å savne meg sånn og at det er rart å tenke på at jeg ikke er her neste år. Jeg er så enig! Det er veldig rart at jeg ikke skal gå på Terra Nova neste år, jeg skal ikke bo i Pacifica og jeg skal ikke spille fotball for The Titans. Det er bare rart.

Så klart gleder jeg meg til å komme igjen også, dere aner ikke. Men jeg kan liksom ikke si det til alle vennene mine og vertsfamilien her borte. Det blir litt feil. Tenk, om unde en måned er jeg hjemme på norsk jord.

Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å takle overgangen fra å leve et amerikansk liv her i Pacifica, California til livet mitt på Årnes. Det er så mange ganger jeg har tenkt at jeg hadde det bedre hjemme, at ting var bedre der, jeg hadde flere gode venner osv, men når det kommer til stykket, er det her på en måte hjemmet mitt nå også. Hjem nummer to.

Det er rart å tenke på at for over fire måneder siden, satt jeg og sa til meg selv "nyt den siste tiden, for den kommer til å fly avsted og det er over før du vet ordet av det." Jeg har prøvd, men det er vanskelig når du vet at du kun har en begrenset tid igjen. Jeg sier ikke at jeg ikke har hatt det bra, for det har jeg. Men det er faktisk sånn at tiden flyr avsted uten at du egentlig merker det. Plutselig sitter du der og innser at fire måneder hat gåt forbi og du har under èn måned igjen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar