mandag 14. mai 2012

IN THE CITY

Kreativ tittel, nok en gang. Jeg har sikkert nevnt det før, men overskrifter og titler generelt klarer jeg liksom aldri helt å få til. De blir kjedelige. Nok om det, her er noen bilder fra lørdagen da vi dro inn til byen, altså San Francisco, og rett og slett hadde litt sightseeing av ting jeg enda ikke hadde sett. Fint vær var det også. så det var en bra dag!


 Chinatown!







Utsikten fra den kinsiske restauranten Empress of China









 Coit Tower, gir utsikt over hele byen på en tåkefri dag!
















 North Beach, italiensk område



Idag har det vært morsdag, og dei feires kraftigere enn i Norge for å si det sånn. Her "hedrer" man alle mødre og det er helt normalt å gi fine gaver til mammaer, for det meste din egen men også andres. Så Tammy (vmor) fikk gaver av alle oss i huset og det fikk grandma Barbara også. Deretter gikk vi ut å spiste. Kan jo nevne at jeg spilte fotballkamp tidligere på dagen og at vi vant 2-0. Jeg vet ikke helt hva som går av meg om dagen , men spille fotball klarer jeg ikke. Enten er det at jeg er ute av form eller så er det fordi laget mitt suger og ikke spille fotball som jeg er vant til. Noe som vil si god fotball, team nes fotball, rett og slett.

Denne uka er den siste vanlge før skolen slutter, for neste uke har vi såkalte finals og da er det korte dager! Dessuten kommer jo famillien om en drøy uke, noe som skal bli veldig rart, men også veldig bra!

Goood natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar