lørdag 8. oktober 2011

langhelg!

heisann.
denne uka her har vært hard og lang, men idag var alt mye bedre, og jeg ser lysere på livet. haha, det hørtes utrolig klisje-aktig ut, men uansett. har egentlig ikke så mange planer for denne helga, og det er deilig! nesten ingen lekser, tre dager fri og ja. livet er godt. imorgen skal vi til san mateo og sove over hos søskenbarna våre julia og nolan, og onkel. det blir bra, de er gærne folk! haha. har heller ingen fotballkamp, så denne helga er der heelt fri fra stress og mas og drit. ikveld skal vi muligens på kino også, og mandag blir det muligens shopping! ja, vi har fri pga colombus day tror jeg.

ellers så går det fint! utrolig rart hvordan de minste ting kan gjøre dagen din bra. dessuten, er det noe jeg har forstått, er det viktigheten i å tro på seg selv. som utvekslingsstudent er du ganske alene. ingen kjenner deg like godt som deg selv, og du har ikke de samme, gode vennene her borte som hjemme. hvertfall ikke i starten. tror jeg må si denne setningen på engelsk, ettersom jeg føler den gjør seg best på den måten.

who the hell's gonna in believe you, if you dont believe in yourself?
over og ut for denne gang, ebba
(legger ved et fiiiint bilde fra Pacifica)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar