mandag 17. oktober 2011

UFF OG NEI OG DÆVENDØTTE

jeg hadde akkurat skrevet et innlegg om de gode sidene ved livet mitt her borte. tror dere ikke at jeg klarte å trykke på en feil tast, også ble alt BORTE?!?! jo. altså, jeg var glad etter ferdig skrevet innlegg og tok et par bilder




                                                         ikkesant, superhappy ogsånn. men nå

men sånn er jeg nå. super lei meg fordi jeg hadde vært så flink og skrevet masse. også
BOOM KRÆSJ SPLÆSJ %&/")"@?")"(#(/)&)
alt borte. 

sånn kan det gå. men jeg skrev da hvertfall et innlegg til dere! hehehe stolt. 
kan jo nevne at vi spilte fotballkamp idag og tapte drøyt. altså, vil helst glemme den. var av den type kamp du helst bare kaste i søpla eller dra ned i do, eller noe lignende. du skjønner tegninga.

ellers har jeg vært flink å brukt mer penger. beklager det, mamsen. men brukte ikke sååå mye, og det var helt klart nødvendig. det var  klær, såklart, kan jo ikke gå naken på skolen heller. selv om det ikke er så ille, men du skjønner. dessuten, måtte ha homecoming-sko, og det fant jeg, utrolig nok. 
litt blakkere men også mye gladere. hehehe. 

denne uka skal jeg være FLINK til å skrive på bloggen. kanskje. kan ikke love noe, men jeg skal prøve, men jeg kan ikke love noe om hvor hardt jeg skal prøve heller, så... dere får se da vettu, om jeg prøver hardt eller ikke. eller noe i den duren. 

over og ut fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar