torsdag 1. mars 2012

UPS AND DOWNS

Har rett og slett hatt en litt rar uke så langt. Mye rart som foregår inne i hodet mitt, men jeg tror det meste er bra nå. Jeg har fått ordnet opp i "rotet" som var, på en måte.

Kan jo smått fortelle litt om hva sol har foregått den siste uka. Forrige uke mistet vi en elev på skolen. Han var på min alder, og hadde venner og familie som var glad i han, men han valgte å ende sitt eget liv. Selv kjente jeg han ikke personlig, men jeg kjenner flere som gjorde det. Det er helt ubegripelig hva som har skjedd, og det bringer tilbake mange minner. Jeg føler selv jeg ikke er så flink til å takle sorg, og jeg har kjent gråten i halsen opptil flere ganger daglig i det siste, uten å vite hvorfor.

Jeg vil ikke virke "sutrete", men helt ærlig, så har det vært hardt å få tilbake vonde minner og tenke på alt sammen. I tillegg var jeg usikker på svenningdal og om jeg virkelig VIL svømme hver dag, men nå har jeg fikset det også. Det høres kanskje ikke så ille ut, men jeg kan helt ærlig si at det blir tøft i lengden å holde alt inne. Christine og jeg snakket idag, og jeg tror begge følte seg en del bedre etter det.

Det var min utblåsning. Jeg følte for å fortelle om litt av det som foregår, jeg har jo ikke hatt dårlige stunder på en god stund nå. Kan jo avslutte med å si at jeg føler meg veldig mye bedre nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar