søndag 11. mars 2012

PIKTCHAZ

Det aller, aller, ALLER første bildet jeg tok.
Hahha, fin med ansiktsmaske på.
Etter å ha dusja, vet ikke hvorfor jeg er så fryktelig glad.
TL snuppa
....
Deler av min fine familie.
Fornøyd med sol og fint vær
.... valgte å ta bilde av stua
Ut på tur, aldri sur
En gigantisk sjokolade jeg fikk for noen uker siden
Da jeg fikk brev i posten med info om vertsfamilie!!
Atsjoooo
Haha....velger å droppe å beskrive dette bildet.
T-skjorte som sier "hello, im awesome" :)
brushan
josefine og meg
lei meg da.
linni snuppa
fornøyd medå ha vært i las vegasss
hhaha, kjeder seg littegrann
tja. hva skal man si.
koser meg ute i sola daa
på biltur til disneyland
... no idea.
biltur til sverige
i sverige.
haha, midt i et gjesp
ute i sola
på biltur igjen
haha
musikkk
igår, med min nye fine svømme-genser
spiser is i senga!

For litt over et år siden kjøpte jeg macen, og siden den tid har det blitt en del bilder med webcameraet, både fine og....ikke riktig så fine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar