tirsdag 28. februar 2012

HAPPIEST PLACE ON EARTH

Fra onsdag til søndag tok vi turen til LA og Disneyland. Så klart tok jeg ikke veldig mange bilder, for det glemmer jeg jo alltid, men noen ble det.

 Gata der hotellet lå. Absolutt ALLE trærne hadde lys!
 Utsikten fra hotellrommet.
 Inne i Pirates of the Caribbean-"riden"
 Litt uklart, men det var såååå fint med alle lysene på kvelden.
 Eric på en barnekarusell! Dere vet, de for småbarna som går rundt i ring og har seter som går litt opp og ned...
 Julia, kusine, på den samme karusellen
 ....ooog meg også på den samme karusellen. Jeg ligger sånn bøyd for jeg MÅTTE ha med delfinen:):)
 Ganske fint, sant?
 Enda finere. Dette var rett etter vannshowet "World of Colors".
 Underveis i showet. Ganske imponerende!
 Bygningen til "It's a small world" hvor du kjører båt gjennom hele verden!
 Utsikt fra sjørøverøya.
 ..Er ikke heelt sikker på hva dette er. Hvertfall Disney Adventure Park på kvelden.

 Main Street
Slottet!


Det var det av dugelige bilder jeg hadde. Det ga dere hvertfall et lite innblikk av parken!
Idag har jeg vært hjemme syk, så jeg fikk tid til å skype med familien og venner, før jeg jobba litt på scrapbook-boka som jeg har. Nå sitter jeg her, og skal til å gjøre lekser. Fun stuff...
Var helt ute av meg igår kveld, og har ingen aning hvorfor. Kjente det var godt å være hjemme idag, føles nesten ut som jeg ikke har hatt ferie i det hele tatt, har jo vært opptatt hele tiden og plutselig var uka over. Heldigvis bare en måned igjen til påskeferie!

Det er så rart å tenke på at om tre måneder er hele utvekslingsåret mitt over. Det føles egentlig ut som en evighet, men jeg vet at det kommer til å gå så altfor fort. Når jeg er litt nedfor er det det jeg prøver å tenke på. KUN tre måneder igjen, som jeg aldri får tilbake og som bare må nytes før jeg drar tilbake til kjøre Norge.

Det var ukas oppdatering fra meg. Har vært dårlig til å blogge i det siste, skal PRØVE å bli bedre, men lover ingetning:) Hejdåå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar