tirsdag 6. mars 2012

SOY UNA CHICA MUY DIVERTIDA

Heeeeeeisann

(tittelen er spansk og betyr jeg er en veldig morsom jente..kun fordi jeg ikke hadde aning om hva jeg skulle ha som tittel, og det er jo ikke jug heller:))

Kom akkurat hjem fra svømmetrening og skal snart videre på fotball-møte, men først blire medda. Kan jo fortelle litt om helga når jeg først er igang;
Fredag dro vi på Mamma Mia-musikal!!! Den var veldig bra, man blir jo i så godt humør av musikaler, spesielt med musikk som du liker og kjenner til. Så det var braaa. Lørdag var det svømmetrening kl ni, men vi hadde såkalte "time-trials" så vi tok tiden på 50m bryst, krål osv, så jeg hjalp med å ta tiden fordi jeg ikke skal svømme konkuranser uansett. Så dro vi på Sports Authority og jeg fikk endelig kjøpt meg badedrakt som jeg kan svømme i. Kjøpte forsåvidt en todelt en da, så helt badedrakt er det jo ikke, noe jeg liker... for badedrakt er liksom ikke helt "meg", haha. Så dro vi ned til San Jose (ca 45min med bil) for å se på hockey kamp, Sharks vs Blues! Var. morsomt å oppleve ordentlig stemning, amerikanere tar jo heeeelt av. Litt synd at Sharks tapte, men, som sagt var det veldig morsomt å se på:)

Søndag dro vi først i kirka (jeg var faktisk med frivillig mamma) før vi dro til San Mateo og bursdagsfeiring søstra til vertsmor. Hele familien er superhyggelige, vi fikk masse god mat og det var strålende sol og nesten 30+ i MARS!!! Elsker været her noen ganger!! Idag var det tåke igjen da...men det er fortsatt varmere enn i Norge:))

meeen nå er det middag så jeg må gå, hejdåå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar