lørdag 4. februar 2012

AIN'T NO REST FOR THE WICKED

money don't grow on trees.


Igår kveld skrev jeg faktisk et innlegg fra iphonen, men av en eller anne grunn klarte jeg aldri å poste det og nå er det borte. Jeg orker heller ikke skrive det samme innlegget på nytt, fordi....jeg er lat. 


Men uansett da, siden sist. Forrige lørdag var det vel, om jeg ikke husker feil. 
Jeg har vært på skolen, gjort lekser, spilt fotball.....og det er vel egentlig det. På tordsag hadde vi "Social Identity Change day" på skolen, eller rettere sagt i sosiologi-klassen, og vi skulle ha på oss klær som vi ellers aldri ville brukt osv. Jeg kom på skolen slik:
Fin, sant? Prøvde å krølle håret også, meeeen det gikk ikke så bra. Men dere er enige at dere sjeldent ser meg i sånne klær, sant? Haha. Morsomt var det hvertfall!


Imorra er det Superbowl, finale i amerikansk fotball, så da skal vi til noen venner og se på kampen og spise masse mat. Blir nok en opplevelse det og, amerikansk fotball er STORT. Og for ikke å snakke om Superbowl, for to uker siden var 49ers (San Francisco-laget) såååå nærme å komme til finalen, men Giants fra New York vant såvidt. 


Anyroad. Idag skal jeg til world market med Christine og Molly tror jeg. Også må jeg gjøre lekser..... Fin helg ja. Neida, tror fafktisk det ikke blir så ille, hvis jeg får gjort alle leksene jeg trenger å gjøre ganske fort. Dessuten er det tross alt bare to uker til vinterferie nå! Det skal bli så bra. 
Fikk forresten en forsinka bursdagsgave fra familien der hjemme. You guys made my day 
Så nå har jeg sjokolade og blader og litt andre ting å kose meg med fremover!


-ebs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar