tirsdag 21. februar 2012

TRE, THREE, TRES, 3

Om 3 korte måneder er utvekslingsåret mitt over og verdens beste familie kommer hit, til Pacifica, til plassen jeg har bodd på i nesten 7 måneder. Jeg må si hade til gode venner og en kjempefin vertsfamilie. Et hade som kanskje blir det siste jeg sier til de, fordi jeg aldri kommer til å se noen av de igjen.

Akkurat nå er livet rimelig bra. Jeg har innsett at jeg ikke har lenge igjen og at jeg både gruer og gleder meg til dagen endelig kommer og jeg drar hjemover til kjære Norge. Jeg er blitt tusenvis av opplevelser og erfaringer rikere, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro. Jeg har innsett at familien og vennnene mine hjemme i Norge betyr mer for meg enn det jeg trodde, og at vennene og familien jeg har her borte også betyr mye for meg.



Nok om det. Gjett hvor jeg skal denne uka?
DISNEYLAND! stoked. Har jo vært der før, og skal jo dit igjen i mai med familien, men fortsatt! Vi drar på onsdag og blir til søndag, så vi skal faktisk ha 3 hele dager i parken. Det blir braaa!

Før den tid skal jeg på to søvmmetreninger. Ikke så stas. Det er jo veldig bra trening da, men er ikke sånn fryktelig morsomt. Får se om det blir bedre, har kanskje litt med at jeg må opp så tidlig (les: åtte på morran) i FEREIN så jeg får nå se.

Tenkte det var greit med en oppdatering, så dere vet at jeg fortsatt har det bra. Og det har jeg!
Over og ut, vi snakkes i LA:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar