søndag 29. januar 2012

NATTA

Jeg får ikke sove. Jeg er trøtt, stod tross alt opp halv åtte idag fordi jeg ikke klarte å sove lengre... Men jeg sovna for ca en time siden mens vi så på film. Og nå...får jeg ikke sove. Så tenkte jeg like godt kunne skrive litt her på bloggen. Har jo ikke så mye annet fornuftig å gjøre uansett.

Har hatt en rimelig bra dag idag. Sett bort ifra en irriterende hoste og hodepine, så har dagen vært bra. Skype med TL og mamma&pappa først, også dro jeg og vmor og kjøpte noen stygge klær som jeg skal bruke på skolen på torsdag. Forteller mer om en annen gang...Haha. Så henta Sara meg og vi dro til kjøpesenteret og så "man on a ledge" på kino. Kjøpte meg faktisk INGENTING mens vi var der. Untatt popcorn og M&Ms da. Så er faktisk rimelig stolt av meg selv for det. Så, etter kinoen gikk vi bare og vandra litt rundt på senteret, jeg, Athena, Samantha, Rebecca og Sara.

Merker nå veldig godt hvor hardt det kommer til å bli å dra fra alle de jeg kjenner her. Er så utrolig glad i jentene på fotball-laget, det sosiale kunne ikke vært bedre og vi kommer så utrolig godt overens alle sammen. Har mange klasser med andre personer som jeg også merker jeg kommer til å savne, for ikke å snakke om jentene jeg har lunsj med.

Nå skal det jo sies at jeg gleder meg til å komme hjem også. Ingen tvil om det. Men jeg har på en måte et helt annet liv her borte. Det er først nå jeg klarer å innse hvor heldig jeg har vært som har møtt alle disse fine menneskene, som jeg kanskje aldri får sett igjen. Det er noe annet med dere der hjemme som jeg vet venter på meg når jeg kommer hjem, mens de jeg drar fra herfra....er det kanskje første og siste gang jeg får sagt hei og hade.

Vet ikke om noe av dette gir mening akkurat nå. Ville bare prøve å beskrive litt av det som foregår inni hodet mitt om dagen. Har sikkert sagt det en million gnager før - men jeg er så glad og takknemlig for at jeg er her akkurat nå. Uansett hvor mange tunge dager jeg har hatt, hvor mye jeg har grått og savnet det som er hjemme, så har det vært verdt det.

Everything happens for a reason. No matter how hard it is, no matter how frustrated you sometimes feel, just believe that in the end, it's all gonna be worth it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar