mandag 23. januar 2012

OI

Glemte visst å blogge jeg. På mange måter kunne jeg ha tatt meg tid til det, men jeg har bare ikke orka. Har jo skole hver dag til klokka tre, og etter det er det enten fotballtrening eller fotballkamp. Så kommer jeg hjem i seks-sju tida, og da har jeg enten lekser eller så er jeg sliten og gidder ikke engang skru på pcen. Latskap er vel en god beskrivelse.


Uansett. Så, siden sist...
Forrige helg var vi ute å spiste på fredagen, og lørdag slappe av hjemme med fotballkamp(amerikansk) på tven, før jeg og vmor dro til kjøpesenteret. Der kjøpte jeg meg ny uggs og innleggssåler! Spennende, jeg vet. Søndag dro jeg og Sara til Napa for å intervjue bestemoren hennes og lage mat, fordi det var en del av et spanskprosjekt og bestemora hennes er fra Columbia. Så det var gøy å høre hennes historie, og i tillegg lagde vi jo en columbiansk rett som var veldig god. På mandag hadde vi fri pga Martin Luther King-day, så da dro jeg, Molly, Eric og vmor Tammy inn til byen også videre til Alcatraz! Vi var kjempeheldige med været og hadde flott utsikt over byen og Golden Gate Bridge. Lærte også masse historie om øya, så det var en fin tur.












Denne uka her har bestått av skole og fotball. Trist å si det, men laget jeg spiller på, altså skolelaget, er...ikke veldig bra. Dessuten spilte jeg ikke den uka her pga skade, men det er en annen historie og tror jeg er klar igjen nå til uka. Mye styr med fysioterapi og leger og forsikring osv, så orker ikke skrive noe om det.


På fredag hadde vi utv.møte igjen, som vi har hver måned, og det var like morsomt som alltid. Igår, lørdag, dro jeg til kjøpesenteret med Caroline og Nicole, og vi hadde det veldig morsomt! Kjempekoselige jenter begge to. Klarte så klart ikke å la lommeboka få hvile så kjøpte meg litt klær...igjen. Men det er også en annen historie, haha. Idag derimot har så langt vært en daffedag, noe jeg elsker. Skypa med beste tl og rydda hele rommet, fordi det var et sabla rot, for å si det mildt. Nå sitter hele familien i stua og ser på tv, for søndag=amrikansk fotball, og laget fra SF, 49ers spiller idag og hele Bay Area er veldig spente og "excited"! Om to uker er det Superbowl, finalen, så de spiller sluttspillkamper nå for å se hvem som kommer dit.


Uansett! Det var en liten oppdatering fra meg. Fikk mail fra EF her om dagen med hjemreisedato, noe som betyr at det faktisk nærmer seg... På mane måter føler jeg at det ikke lenge til i det hele tatt, men føler også at dagene kan gå utrolig sakte noen ganger... Har faktisk bare litt over 4 måneder igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar