onsdag 2. november 2011

soccer

heyhååå

nå skal jeg på soccer-tryouts om ikke lenge! det er trening med forskjellige øvelser bare tror jeg, treneren skal se hvor god du er. det er hele uka så du liksom ikke bare har en dag å vise deg frem på. håper og tror det skal gå bra, har fått høre at jeg er god (haha) så satser på at jeg kommer med på varsity (1laget)!

ellers gikk jeg trick or treat igår! det var en opplevelse, amerikanerne er jo gærne. så pynta hus, mange kostymer og masse godteri! haha. bilder kommer:)

ellers siden sist... lørdag var vi i berkeley på den nordiske butikken, så jeg kjøpte masse norsk godiiiis. ah, made my day! de neste helgene er rimelige fulle, men jeg syns det er bra jeg. må jo oppleve mest mulig mens jeg er her!

det var en kort oppdatering fra min side, håper dere overlever der hjemme uten meg, selv om jeg vet det er vanskelig... hahaha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar