tirsdag 8. november 2011

ENDELIG

nye fotballsko. fan-tas-tis-k. bilder? ja, faktisk. bare ser her;


fine, sant? jeg vet. tok meg en god stund, da. par-tre-fire butikker og utallige sko. men samma det, har endelig bedre sko enn de nike-skoa jeg kjøpte først.

sorry for dårlig blogging. vet ikke om noen bryr seg, da. men, ta det som noe positivt. hadde jeg prioritert å skrive et innlegg hver dag hadde jeg tatt det som et tegn på at jeg ikke har noe bedre å gjøre og at jeg kjeder meg. så, derfor, ta det heller som et tegn på at jeg trives og rett og slett ikke har tid eller prioriterer å være på dataen framfor andre ting. så derfor.

meeen, nå som jeg først skriver kan jeg jo dele litt flere bilder også. eller, bilder og bilder, de er tatt med både iphonen og det andre kameraet mitt. noen kunne trengt både ny MOBIL og et nytt KAMERA. hinthint mamma/pappa. aaaaanyway













ok det ble litt miksa og ikke i riktig rekkefølge. det her er hvertfall noen bilder fra det jeg har gjort i det siste. såååå her ser dere da bilder fra halloween, homecoming og santa cruz(hvor jeg var lørdag, før en fotballkamp). santa cruz var bra! vi var på boardwalken der de har karuseller osv men mye var stengt siden det er vintersesong. men det var bra!

ellers siden sist har jeg vært på fotball-treninger og gjort lekser, vært i san francisco, vært på den nordiske butikken i berkeley og kjøpt masse mat/godteri, vært på homecoming og gått halloween, sett footloose på kino og....sikkert mer også som jeg ikke kan komme på akkurat nå. idag er jeg sjuk så det er derfor jeg skriver dette laaange, fine innlegget. denne uka er kort, altså skole-kort, fordi vi har fri på fredag og da drar vi også til LAS VEGAAAAAS, hehehhee. det blir braaaaaa!

vel, hakke så mye mer å dele akkurat nå, så det var det for denne gang.
tsjeriåu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar