torsdag 15. desember 2011

LIFE IS A ROLLER COASTER

utveksling har virkelig åpnet øynene mine. jeg har møtt fantastiske mennesker, dratt til fine steder og opplevd en helt ny kultur. det har ikke bare vært enkelt, men jeg har lært utrolig mye av det. spesielt om meg selv. det høres kanskje rart ut, men det er sant.


jeg hører om neste års utvekslingsstudenter og hvor mye de gleder seg. hvor utrolig bra de kommer til å ha det, hvor lite hjemmelengsel de tror de kommer til å ha. mulig de har
rett, men jeg følte det på akkurat samme måte, og her sitter jeg, ett år etter at jeg bestemte meg, med så mange erfaringer og opplevelser rikere at jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem igjen. jeg har følt på hjemmelengselen. på savnet etter verdens beste venner og familie.


samtidig har jeg ett kjempebra liv her borte også. annerledes enn hjemme, men fortsatt bra. jeg har gode venner, en fin familie og et fotball-lag fullt av gærne, morsomme og herlige jenter. livet er bra.


jeg har under 6 måneder igjen. jeg har vært her i 4. 159 dager og jeg ser verdens beste familie igjen. men før det, skal jeg nyte "my american life".

1 kommentar: