lørdag 14. april 2012

THE GOLDEN STATE

(jeg planla å poste dette på tisrdag, men det ble aldri noe av, så here you go)

Heiheiheiii alle solstråler der ute

...neida. Tenkte bare at en liten oppdatering hadde gjort seg! Det er her jo en sånn en-gang-i-uka-med-inlegg-blogg, så tenkte å prøve å bryte ut av det mønsteret. Vet ikke helt hvorfor, ikke at det spiller så stor rolle heller da, haha. Uansett! Husker jo ikke sist jeg oppdaterte heller jeg da...fredag? Hvertfall, siden sist har jo skolen starta. KJEMPEDEILIG Å VÆRE TILBAKE PÅ SKOLEN, HELT UBESKRIVELIG!!!
til de som ikke tok ironien i den setningen.... ja. Haha, neida, skolen er ikke så ille altså. Det er bare skole, og det er så fint at det fins lærere som får deg til å miste lysten til å lære noe i det hele tatt. Tror jeg kan konkludere med at etter alle de årene jeg har hatt matte, så har det kun vært damer som har vært flinke til å lære bort. Jeg vet ikke om det bare er meg eller om det er a true fact, men det er nå sånn jeg ser det.

På lørdag var vi og så Golden Gate Bridge på nært hold, og det var konge. Det er jo selve kjennetegnet på San Francisco, så det var stas å se brua på ordentlig nært hold og også lengre hold. Vi dro nemlig ut på "fjellet" bak brua og fikk se den på lengre hold, og så dro vi til Sausalito, en liten, koselig by som også har utiskt til Golden Gate. Det var en sånn typisk sommer-turist-by, med litt italienske vibber, om dere skjønner? Haha. Uansett da, det var kjempemange syklister som sykla over brua og inn til denne småbyen og deretter tok ferga tilbake til San Francisco. Et lite tips om dere noen gang skulle hat lyst til det om du er i byen! Haha. Litt bilder:
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar